بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


کمیته انضباطی بایدجو سازی ها و جنگ رسانه ی اصفهانی ها را مدنظر داشته باشد!

http://esesclub.com/public/album_photo/d6/7f/03/3795a_0e74.jpg?c=8b3c

رسول خوروش در مورد آخرین وضعیت محمدرضا خلعتبری که با مصدومیت روبرو است اظهار داشت: با مداوایی که در این مدت خلعتبری انجام داده به احتمال زیاد او به بازی مقابل استقلال می رسد.
وی در مورد شرایط سپاهان برای بازی با استقلال که روز شنبه هفته آینده در چارچوب جام حذفی در مرحله نیمه نهایی برگزار می شود عنوان کرد: برای این بازی آمادگی داریم و فردا جمعه به تهران می آییم.
خوروش با بیان این اینکه تیم دوم اصفهانی ها و سپاهانی ها تراکتورسازی است تصریح کرد: ما همیشه از تیم دوم خود تراکتورسازی حمایت کرده ایم و قلبمان برای آنها می تپد. از آذری زبان ها می خواهیم برای بازی استقلال ما را تنها نگذارند و از سپاهان حمایت کنند.
قابل توجه کمیته انضباطی:اولا این گفته سرپرست سپاهان شایعات تبانی  در بازی سپاهان مقابل تراکتورسازی تبریز را برای هواداران استقلال به یقین نزدیک می کند!
دوما:ظاهرا اصفهانی ها خیلی دوست دارند بلای را که سر تیم و هواداران تبریزی در دیدار بین استقلال با تراکتورسازی در استادیوم آزادی آوردیم را روز شنبه بر سر سپاهانی ها بیاوریم!
نتیجه:به این مصاحبه ها جنگ رسانه ای نمی گویند،زر رسانه نام دارد و ممکن است بدجوری گریبانشان را بگیرد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 1 / 1392برچسب:جام حذفی,هواداران استقلال,حاشیه ها,,سازی سپاهانی ها,تبانی درفوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com